Vanliga frågor
Relaterat till inköpsprocessen:
Värdet på leveransstorlek beror på mängden tyg du förvärvar. Av denna anledning presenteras fraktbeloppen ögonblick innan du slutför ditt köp.
I Texland Vi skickar deras vävnader till hela det nationella territoriet (inklusive öar) och utomlands. Kostnaden för att skicka utomlands presenteras efter samråd - Kontakta oss.
På sidan https://texland.pt/pages/politica-de-envios Du kan konsultera de värden som är associerade med varje tygköp.
I Texland Vi vill att din shoppingupplevelse ska vara så snabbt och personaliserad som möjligt. Som sådan kan du betala igenom:
- MBWAY
- ATM
- Kreditkort
- banköverföring
- PayPal
- äppelpay
Ja, Köp tyger i Texland, Efter att ha gjort betalningen skickar vi alltid ett bekräftelsemail. Om du inte har fått den, kontakta din skräppost, om du fortfarande inte har fått några e -postmeddelanden för att bekräfta köpet, snälla Kontakta oss.
I e -postmeddelandet om inköpsbekräftelse kan du konsultera ditt beställningsnummer, såväl som länkarna genom vilka du kan följa tillståndet för din beställning. För fler frågor Kontakta oss Eller prata med oss på WhatsApp.
Ju större mängden tyg du köper i Texland desto lägre pris på mätaren. Om du upptäcker att webbplatsen inte uppdaterar rabatten som en funktion av den avsedda mängden, som visas i tabellen, vänligen kontakta vårt team. Klicka här För att rapportera problemet eller omedelbart kontakta Texland av WhatsApp.
Produktrelaterad:
Ja, Texland Skicka prover från alla tyg!
Vi vet hur viktigt det är att se färgerna och känna strukturerna på de vävnader du behöver. I Texland Vi vill att dina projekt ska lyckas, så vi levereras med tygprover som är 4x8cm rester eller andra dimensioner som en funktion av referenser. Prover är gratis, men du måste säkra värdet på fraktstorlekar. Prover kan inte återbetalas och kommer alltid att skickas till den tillgängliga adressen!
För att begära prover av ett tyg, skapa konto och välj på produkterna i fråga "Begär prov". Du kan begära upp till 5 prover. Skicka in beställningen och ange de begärda uppgifterna. Kontakta oss För mer information och klargöra andra frågor.
Det är bara möjligt att returnera/utbyta en artikel tills betalningen av samma, eftersom vävnaderna kommer att skäras enligt specifikationerna och åtgärderna som kunden begär, kommer det inte att vara möjligt efter betalningsbekräftelse eller returartiklar. Vi ber att före produktens återkomst kontakta oss via e -post mail@location.com.pt, brev eller telefonkontakt.
Avbokningen av beställningen kan endast göras till betalning, eftersom endast efter att betalningen kommer att skäras av tyget kommer att göras enligt de åtgärder som kunden begär. Efter betalning har kunden inte rätt att avbryta beställningen och lösningen av leveransavtalet, enligt bestämmelserna i artikel 17 c i dekret-lag nr 24/2014, av den 14 februari, nämligen: ”Bestämmelse av varor gjorda enligt konsumentspecifikationer ellertydligt personaliserad”. Kunden måste meddela oss från sin avsikt att avbryta beställningen och lösningen av det skriftliga kontraktet, vid användning av något hållbart stöd, helst via e -post: mail@location.com.pt.
Klicka här att veta bättre Återbetalning och returpolicy från den Texland.
Varje tyg av Texland Det har ett pris som är konditionerat till det belopp du vill ha. Se det pris som är förskjutet på den informativa produkten. Om du vill beställa ett stort antal av en viss artikel klickar du på "Stora mängder" och skicka din beställning. I tvivel tack Kontakta oss.
Min fråga klargörs inte!
Om din fråga kvarstår i kontakt med Texland. Du kan göra det genom formen eller via WhatsApp. Vår kundsupport är redo att hjälpa.